
Koska minähän olen tuolla. Vaikka olisin kuinka kipiä. (En ole, ei huolta.)
keskiviikko, 21. syyskuu 2011

Koska minähän olen tuolla. Vaikka olisin kuinka kipiä. (En ole, ei huolta.)
Blogi on muuttanut, uusi löytyy täältä
Vuonna -92 syntyneen naispuolisen persoonan sarjisblogi, jonka tarkoitus on lähinnä olla olemassa.
Merkinnät kertovat enemmän tai vähemmän elämästäni. Tai sitten jostain ihan muusta.
Kommentit